Saturday 24 January 2009

Mee Racun

last night dah x der kederat nak upload poto mee racunnyer....baru planning2 nak layan movies best gitu....sekali aku pusing blakang....hampeh taik minyak btoi...dah kedaung mak cik tu.....memandangkan aku pon sesame dah x larat nak membukk mate...aku sambungkan pasai mee racun tu arini.....name dier sooooo horror....ala2 nak kena racun gitu......tp sampai licin laa aku sapu mee tu....bak akte adek Cheah " kite makan sesame jer..tp Kak Mona yg abes dulu"...kikikik...dah namenye asik dok dengo jer cite pasal mee racun dr Kecik....tibe mase merase.....ape lg...belasah jer arrr....lagipun ditanggung halal...hihihiihihih


ni laa mee racunnye...rase dier okeh....yg neh before yer..yg after nyaa...x mampu nak amik pic dah...kinyang tahap gaban dah aku ni.
Justify Full
Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog