Thursday 5 March 2009

New Jeans & Sandals

Nak ubah angin sket.....now im at CC...tp td aku kat bank..kuor duit ASB aku....ade mak cik seblah dok nyebok tanye....." x gheja ka?" "takkkkk....duduk umah jer"..aku jawab gitu....pastu mak cik tu dgn lantang dan celuparnye berkata..." laki zaman sekarang x mo pompuan duk umah...depa suka yg gheja" sesungguhnya dinyatakan aku sangatlah sentap dgn kenyataan mak cik tu....sukati aku ler nak keje ker tanak....laki mane yg nak bini duk umah..jaga makan pakai korang dan ade degree....meh carik aku....nang gutinang kui gutikui...hampeh btooi....sambung ke topic sbenor...jeans and sandal...tgk bwah yerr
Sandalnya weiii....I like....yg neh kompom carik ala2 gitu....dah lame x pakai sandal gini...last dulu time form 2....year 1998...haaa ...11 tahun yg lalu...heeeeeee...

Jeans dier cun kan...ade tepek sane sini....nak g carik yang gitu laaa...SESUWAI KER!!!!!!!!!!!!!!!...huhuhuhuhuh


Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog