Wednesday 15 April 2009

MEMOIR OF "BUDAK RINDU"

Last night, dok melepak2 dikala gerimis...tetiba teringatkan member aku, langsung aku mesej Yong....teringat time Alpha dulu...dok speaking meaking lam toilet....hahahahahah.....poyo jer...today....dok godak2 pc aku...makanya terjumpalah pictures yg keramat ini....huhuhuhuhu....byk betul memori dia...cam nak nangis jer....wei aku rindu korang...camner ni...huhuuhhuuhuhuhu....

Pics kat bawah ni time kite g lepak makan kat Hotel...kire dapat mkn ctu da kire kaye dah.....nasik goreng pataya die....chicken chop dier...air buah gelas beso.....once in a month yang tu laaa pot wajib kite....huhuhuhuhu...nostalgianye......time tu kan gile poto...sekarang tangan pon dah keras dah x kreatif dan inovatif lg....huhuhuuhhuuh



1st pic....aku ler tu

2nd...candid by Pja

3rd...Kechik bebeh


4th...Mummy Pja


5th..Mak yam..



6th....Yong....br smalam on the phone ngan dia..


finally...aku lg..sajer nak interprem lbey2 yer...jgn mara


ayor buah gelaih beso ngan limau suam tu.....sin seng punya

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog