Monday 18 May 2009

Akibat Alergi



kesan alergi udang...idung kembang semangkuk n bibir jebir abes

Ari tu punya laa syiok dok layan baham udang sederhana besar (udang tu sedap lembut sbb dah takder kulit die)...mase makan tu rase idung dah kembang2 dah...bibir rase panas jer....lepas makan tu terus kedua belah tangan aku gatal2 tahap gaban laa...hanya tuhan jer yang tau betapa pedih dan gatalnyer... x lame lepas tu seluruh badan gatal then terase my ears panas giler....bibir pun dah panas2...muke rase tegang jer gitu...pastu dah x leh nak bernafas dah...aku igt dah nak mati dah....tu pun aku leh bgn g tgk cermin lg...skali muke aku dah macam shrek dah....bengkak merah giler....semua org dlm umah dah takut2 dah...g klinik then bengkak dah surut dah...then the outcome is...aku alergi to udang besor and sederhana....hehehehe...but this is not my 1st time...tp x bajet plak udang sederhana beso pon buleh tahan bisa dier....



muka ku yg pelik sekali..huhuhuuh
Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog