Sunday 15 November 2009

Mesin Baru Sampai

Today...aku nak menunjukkan proses menerima mesin yang akan dihantar kepada customer aku dlm masa 2-3 weeks next...mesin nih sampai x der pape jer...tp beratnye azab depa nak angkatnye.....kenapa samapi 2-3 minggu baru nak send ke customer...because byk lagi prosesnyer nak dikerjakan....remanufactured ler katekan.....kalo nak beli yg ori...mmg azab ler customer aku nak bayo.....



1) samapi dgn transportnye (setelah 2 hari menunggu---tu pun ptang amat br sampai)

2) alamak!!!!!!!!!terkantoi laa..baru nak candid...Lutfi nih x macho arr.....bior ler aku nak candid


3) tu....driver and co-pilot lori tu....yg depa pegang tu br diernye finisher...yg tu pun x berat amat dah


4) yg seketoi besaq tu ler yg azab nak angkat tu haaaa





5)reverse dulu...kasi bontot betul2 ngadap pintu opis.....



6)Lutfi: op op op...brek2....stop stop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haih depa nih x dgq kaa(maka terpaksalah Lutfi menahan lori berkenaan dgn tangan dengan mengunakan 'Kuasa Gaban Kentut'....)akhirnya berjaya jugak



7) hokeh...moh bukk pintu...aik...ane nih pandang jer..mentang2 ler member aku ni ada Kuasa Gaban Kentut....



8)baik...hati2 yer



9) eheh...jap2....tangan cam terseliuh jer....



10)tongek yehh...baru ane ni belang2 cam badan tebuan jer...hahahahhaa....abang tebuan




11) abg Pon dok cek2 machine




12) hermmm.....cam ok jer




13) mari kita bukk...hermm...ape Lutfi dok buat nih.....


14) kita kasi potong dia


15) koyak dia
Itulah proses menerima machine...nnt ai update mesin yg dah dibogelkan......

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog