Saturday 2 April 2011

La la la DA da da Di di di Du du du

what's happening here? malaih lg...awat laa yg malaih sgt tau....baek2 planning nak p opis pg ni..tp dah bgn tu..online jap..lgsg jadik malaih nak p opis...kot guruh kilat kot kalo aku p opis on Sat....hahahaah

Kemas2 bilik...jemuran yg bersepah x lipat tu...nnt2 laa...penat lg laa nak lipat...kalo ade maid pon best gak...haahahha...nak bayaq pakai apa? ayaq lioq?....wuhuuhuhuhu

sat g ajak Che'ah merasa keta baru...nak p Myden ka eh? buy new frying pan...the biggest for our type...kekdahnye lepaih si Wawa tu pindah mmg kami jrg menggoreng bihun bagai..sbbnye yg tinggai kuali kecik buat goreng teloq sebijik ja yg ada...just imagine the size of our kuali comey tu....

nak p carik tyre cap skali...kat brother depa kata...kot celah mana brother kat area aku eh? kat kota Dem ade eh? (kota damasara)

mcm byk benda nakbuat nih...tp blom gerak2 lg ni...

the most excited is "aku dah mandiiii"....coz kalo time offday gini...mmg pkul 3pm or selanjutnya laa br aku mandi...jimat air kekdahnya....'cek oii awatlaa yg payah sgt nak mandi awai2 ni'...so today aku dah berjaya mandi awai sikit.....

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog