Wednesday 28 April 2010

Belom AmbiK ChequE Book!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

my reaction is almost like this ler .....

hermm....apa lg yg aku kata nih.....,masuk jer opis trus dpt bad news............

Ms Chuah: Mona....(dgn muka berkerut2)...boss belom ambil cek book lg laaaaaaaaa
Aku: hah sudah....penat arr camnih...(walaupon marah..but menten x marah kunun)...tiap2 bulan i dok kena bayaq denda kat AEON KREDIT tu...RM18 tau....hampes...bln lpas dah kena denda dah...haih.....

Ni yg setan dok bisik2 yg x baek jer kat aku nih...nih nak buat aku ungkit segala ketidaksempurnaan kat cni nih...selama nih pejam mata jer....asking people to be as perfect as u want...tp hang...camner..ishhh....i don't want to mention who? bior laaa aku sorg jer yg tau...but lately mmg emosi aku terganggu hokeh!!!!!!!!!!!!!!!!semua serba x kena jer....haihhhh.

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog