Sunday 25 April 2010

Ketinggalan Segala

The story begins like this....My sister cik Mulya Aliyaa nih mmg jenis yg 'pending' ( actually she's the one who started a word pending..and i don't really sure the exact meaning of this word) about most her stuff...nak pegi memane pon kite yg kena igtkn apa yg sepatutnya dia brings with her...kesnyer...smalam kitorg p mkn kat Pak HAinan..herm kirenya dah lewat laa jugak about 430 pm..hahahah...her bus nak blk Kl tu jam 530 pm laa...mkn pon rushing2....da siap tu...samapi rumah trus dier ckp:

Mulya: Muna tolong kemas brg2 kat laptop tu sat...( dgn helmet still kat KEpala..x sempat nak bukk dah)
Aku: Okeh...(pon dgn helmet still kat kepala jugak)... Maka aku pon memulakan proses mengemas barangan dia tu...dari laptop sampai ler ker charger handphone segala laaa...dah siap tu trus caloo mera beti..hahahaa

bukan hnpon sebenar...npon nye chokia jer.....


Dah sampai Shahab..ngam2 sui bas da sampai...pastu aku pon blk umah....lpak2 golek2 depan tv nun...iskkk...apsal yg dok sakit2 jer blakang nih...skali aku dok golek2 bagai atas hphon dia...sengal...charger semua hang bwk blk..skali nponnya tidak....haih adikku seorg nih...maka terpaksalah aku post expresskan...x tau laa gam dier tu tahan x...td cam kembong2 jer sampul nih....belasah jer laaa....


Ari tu dier ada cita kat aku....dah naik teksi dah..teksi da jln pon....tetiba teringat ketinggalan something kat umah....dah Uncle Taxi tu kena pusing semula ke umah dia sebb nak amik brg diertu...haih...sib baek uncle tu x charge extra..kalo x....naya.....memang naya abes arr....

Aduh!!!sakit kepalaku.....
Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog