Friday 5 December 2008

KEJADIAN PADA 01.12.2008 3 Zulhijjah

SUBHANALLAH...

Bulan dan bintang itu senyum padaku (fenomena 1 dec 2008)

I watched on tv that night about this fenomena....but in Langkawi kedudukan bulan itu diatas...and the stars are below the moon...



subhanallah...rupanya itu 1 fenomena...ku lihat bintang seperti mataku dan ku lihat bulan sabit seperti senyuman...

akhirnya... ku lihat langit seperti senyum pada aku...tuhan tahu manusia yg sedang bersedih selalu melihat langit...dan seakan-akan memberitahu...

"orang2 yang sedang bersedih.. kamu x keseorangan.. kami di sini menemanimu"keindahan di bulan baru.. di 3 zulhijjah...bulan yang tersenyum, membuatkan aku kagum dengan keindahannya..siapa yang melihatnya mampu tersenyum kembali..tuhan, inikah caramu menunjukkan keagunganmu?aku bersyukur, kerana terpilih melihat keagungan itu...
kamu tahu apa itu?kenapa itu terjadi...

yang pastinya...aku memang penat dan kebuntuan dan sedih....langsung menangis....tuhan jauhkan aku dari balamu...berilah aku untuk sentiasa dijalanmu....hidup ini cuma sementara....
Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog