Sunday 14 December 2008

Lazy Sunday

Today is SUNDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and I have to go to work. Aduhhh malasnye nak pegi keja nih....nvm...can claim cuti neh....since my last day is on 31 December 2008...aku kene keje lagi 1 offday/public holiday then on 28 Dec tu aku dah buleh berambus terus...haaaaaaaaaa...haihhh...buhsan betul kene keje ari neh.....my mind, my soul and my heart already kat kampung..yg tinggal just my body jer kat cni.....2008 is the 10th year of recession time tu...aku tau mmg susah nak carik keje smule...but still..selagi aku kat cni...selagi itu laa byk bende yg terbior kat kampung sana....selepas dihitung2...lebih byk kebaikan aku berenti daripada keburukan....

the pro's
  • buleh selalu tgk umah kat Guar Chempedak tu
  • buleh monitor my grandma..ari tu sipa dah missed amik ubat ( x der org anto g klinik)
  • buleh carik duit secara sampingan
  • aku x jiwa sesorg
  • otak x biul sgt dah nnt
  • tenang

the cons

  • kene berusaha keras carik keje baru.
Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog