Tuesday 23 December 2008

My Last Day

Today is my last day at Awana Porto Malai Langkawi...finally its come to an end....don't have to menghitung hari...its just menghitung jam...goshhhh...I can't wait to go out....pleaseeeeeeeee....yesterday got a called from Majlis Daerah Pendang inform that aku dah lulus 1st interview ari tu but!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I have to attend 2nd interview TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!camne kes tu....then I have to let go mannn...mane sempat nak rush balik sane....taik btoi laaa....ingat senang ker nak dpt interview from government agency....x pe laaa...mungkin ade laa tu mane2 nnt..but i will keep searching for a new job...i know its difficult..recession mannnn...but as long as i'm conscious of what i'm doing..then ok laa tu...
I tell you the reason of my resignation....i just don't know the feeling...but aku rasa sangat 'KOSONG'....tp apa yang kosong itu....i don't know...nobody knows....ia 'kosong' tp sangat berat nak ditanggung....I always cari apa yang kosong itu....mungkin ianya satu ruang yang sepatutnya diisi dengan aktiviti ketuhanan tp aku......leka dengan semua itu....jadi aku harus bertindak sebelum terlambat...kita sebagai manusia yg lemah tidak akan pernah tahu sampai bilakah umur kita akan menjangkau....pegi keje balik keje...lpak kat bilik lepak sana sini...tp aku PENAT!!!!!!!!!! penat sebab apa? I don't know....flow kehidupan aku tidak berubah sejak 8 tahun lalu...walaupun dah bekerja...but my life is just the same....
Staying alone....at one point i just cried the whole night..then feel better...but thinking again and cry again....that's never end until me go out and find the ending of it....confusing.....aku nekad to do something that will wasting my time nomore.....Do you wants to live in confusing....confused mind.....?
Pikiran aku...hati aku...jiwa aku....segalanya sudah tidak berada disini lagi....cuma diri aku...fizikalnya saja yg berada disini.....apakah permintaan hati aku sebenarnya..........where to go? Aku selalu hilang...tapi aku juga ada disini....yaa tuhannnnnnnnn....beri petunjuk kepada hambamu ini.....aku perlukan kepastian dalam hidup aku ini....aku harus bersujud kepadamu seperti yang wajib dilakukan sebagai seorang ISLAM.....harus belajar sebelum terlambat....sebelum kehilangan segalanya tanpa sempat bertaubat......Aku Sunyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog