Tuesday 29 April 2008

Baby Instinct

her name is NURUL IZZAH BINTI AHMAD AMALI....

Blk gheja td trus aku masuk bilik…malas nak tego sapa2…suddenly Cik Yah masuk… “ tlg tgk adek chat…ibu dia nak semayang sat”…haaaaaaaaaaa…heavan…hilang serabut otak aku dpt peluk2 baby..cium2 baby…her smell is really…I don’t know but its really calm me down…itulah powernya seorang baby…pastu baby neh dok tidoq jaa manjang…aku pon apa lg…meroyan laaa…cepat2 amik hpon…nak snap picture lahhh…semetelah dia dok beradu kat lengan aku neh…seap lagi nyaman laaa (kesnya lengan aku kan besaq lagi penuh isi…langsung empuk cam mattress…kan baby kan…)ihiiiiiiiiiii…selesai satu pot…

practising to be a good mootha...or camera freak mootha...hiksssssssssss


On the bed plok…katil antik aku tu…snap…snap…dan snap lg…heavannya…tetiba…mak aih..besaqnya mata dia…da bangum pon…ihihhh…aku landingkan baby Nurul neh ataih Garfield bucuk aku tu…cejukkkk jer..kan baby kan….tp bagus wooo…ndak nangis…apa lg…tonyoh pipi dia…yeeeeehaaaaaa…pueh ati aku…mak aihh..menten jer dia tu…pastu aku dok borak2 ngan mak su…tup tup…ehhh ehhhh…da bunyik plok…then terpacul jer ibu kat pintu bilik…haaa kau…baby Nurul dah buleh agak time ibu dia sudah solat…dasat woooooooooo…
Nurul skodeng apa tu?...alahai comeyynyaa

No comments:

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog