Monday 28 April 2008

Selamat semuanya

Starting a new blog….errrgghhhhhhhhhhhhhhh…malasnya…tp dok baca blog2 org len cam best jer…so start a new one here…yang lame tu kat blogdrive…dah berkurun dah buat tu…masa mula2 masuk MMU dulu…kunun bukak buku baru ler tu but it jus “hot hot chicken shit” a.k.a. hangat2 taik hayam jer… update time ghajin mak inang jek…time malas….nak tekan keyboard pon maleh…cam tulang belulang dah reput gitu…awwww….

Lagi satu…my huge da bomb phgoblemo is…idea aku mencanak2 time mata dah ngantuk tahap dapat dadah setong…time pc termasuk sedare mare dia aku dah off…time bilik dah gelap gelemat tu…haaaaaaaaaaaaa…masa tu macam2 baghu aku teghingat nak tulih…nak diskas yg tu laa..yg ni laaa…..haih…last2…suma idea2 bernas (bernas ke) aku…sama2 belayar ngan mimpi2 indah (indah ke) haku tu…

Bangun esok paginya (insyaallah)…suboh….then…selelap(trademark besfren’s Yong) lg laaa…..hiksssssssss….sedaq2 dah jam 9.00 weiiii…..lmbt lg…aku neh lmbt sokmo….answernya…gua macuk opis kul cepuluh….ngeeeeeeeeeeeeeee….

No comments:

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog