Tuesday 29 April 2008

Boring Weekend

Aihhhh…lamanya x layan The Sims…x dak mood laaa…sibuk dok jahit kain saprah tu jaaa…nnt2 bila rajin aku sambung…sampai lupa2 dah aku nama family yg aku create…kalo ada Abang (Zaim) best gak…leh suh dia tambahkn brg2 lam family sims aku…penah skali tu dia maen satu ari suntuk family sims aku…beranak pinak laa jadinya…dr depa tu x dak anak sorg pon sampai jadik 5 org anak…wahahhahhahaa…kanak2 yg addict ngan the sims…pastu asik dok buat party jer…sib baek lerr lam game jer hang dok buat party tu…kalo in real life…nayaaaaa aku…

Last weekend Abang tadek…balik umah Tok Ma (nenek seblah mak dia)…aku ngan mak su punya laa dok tahan x tgk LOTR3 tu lg sbb da promis enak tgk sesame…alahai…aku neh gian tahap babun dahh nak tgk cita tu…(actually..kalo aku nak lyn pon bole gak..dia buknnya tau…but it’s a promise..janji misti ditepati)…so aku ngan mak su layan cita France jer(LA VIEN EN ROSE)…nasib cita tu best…so weekend aku berlalu dgn kebosanan laa jugak…

No comments:

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog