Sunday 4 May 2008

Pagi buta aku dah dpt call dr Mat ta yang mengimpom keberangkatan dia ke Sarawak….hihihihi…well…he just informed me about his flight or something(aku mamai lg time tu)…then he asked me to take Abang…he about to finish his school around 3pm…y suddenly talk about Abang…sebab yesterday Abang already planned nak lepak sini during his hols…(kan ada labor day nyer cuti)sbb nak layan LOTR…he’s mmg kaki layan movie2 gitu…dahnye dok merajuk ler tuh sbb ayahnya kena p Sarawak then tadek sapa nak ngantor dia mai Rumah Tok Mariah a.k.a RTM….hahahhahaha

Kat opis boss kasik cek suh p tunai ngan masuk account...then he reminds p awai2 sket satg bank tutup...esok cuti...hihihihihih...peluang balik awai beb...syioknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...heavean seiyyyyyy...............

inilah cek yg ku sebutkan itu...kalaulah ia milikku.....

hahahahhahah…pkui 3pm tepat gua blah dr opis menuju ke CIMB terchenta………skali…haaaiiiyoohhhhhhhhhhhh…org ramai gila…sib baek xyah Q cam zaman dulu…amik no then p duduk pastu hihiihihihihihi….klik sana sini ler ….turn aku lmbt lg…zaman bila laaa nak smpi turn aku tu….coh ceh coh ceh…setel suma gheja aku…pada pkul 3.55pm….heuuuuuuuuu….byk masa lg laa…nak p mana? Balik laaaaa…makang(aku dah kebulor neh…lunch td x mkn)…ngeee...x kose mak nak p opis smule…kasik chan la kan..sok cuti…


aku amik pot blakang tiang depan kaunter..so leh laa klik2



turn depa...A277....



turn aku A284..lambat lagi weiiiii

Malamnya…Abang dah ade kat cni(pak cik p amik td)…siap bwk school bag lg kau(berat gile)…so, before go to bed…wajib siapkan satu keje skolah dulu…

Time buat keja skolah

Aku: Abang jom buat hwork

Abg: sat laaa…nak rehat sat(ceh…cam ko keja keras jer td…dok men game jer)

Aku: buat dulu..sat g ngantuk susah

Abg: Aihhh..cam ngantuk laa..esok laa buat gheja nehh(ngelat btoi)

Aku: arrrhhh….tadak2..buat gheja dulu…yg esok tu kita buat satu lgg…yg neh kena buat mlm neh jugak

Abg: tp yg neh susah (mmg susah pon wei..aku pon penin gak..huuhuhuh…sian bdk2 zaman skang…soklan susah2 blaker)

So...acara buat keja skolah diteruskan jugak …walopon dia terkelat2 nak abihkan…muka jgn nak kabo laaa…muncung dia..mak aihhh..kalah tikus mondok…buat gheja skolah smpi tertido2…haihhhhhh


No comments:

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog