Sunday 11 May 2008

Transformed

Last Wednesday balik umah aku kat Guar Chempedak sinun…it’s been about a month since aku went back there…my sister nak ambik pillow case kat sana…im so misses the time kami kat sana dulu…but now…rumah tu tinggal kosong je…aku teringin sgt nak tinggal kat sana semula…without any konkrit proof..Jgn harap ler aku leh tinggal ctu…since mak ngan ayah dah meninggal…aku ngan Mulya laa dok manage semua2 kes pasal umah tu….ok enough (can’t story mory everythings here)

But the surrounding tu adalaa perubahan dan pembangunan dia...hikssss....macam ada umah jiran aku tu...dah naik pagar batu seyyyy...ada rezki lbey ...Alhamdulillah...then ada yg dah tuko dari Wira ke Latio....haihhhh....kiranya lama jugak laa aku x balik menjenguk umah tu...padahal jarak dia bukannya jauh and lama sgt pon...dalm 20 min..sampai laaa(kalo drive sendri laaa)...


tu haa pagar batu dier...kaler mencapap gak tp cun laaa....



adek aku dok menggedik nak show off Latio blakang tu...haihh...wishing that is my car...huhuhuhuh

No comments:

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog