Monday 19 May 2008

unable to connect

Nothing to do on Thursday unless dok marah2 kat stupid tenet tu…asik x buleh bukk jaaaaaaaa…maybe its an effect from earthquake yg kat China tu kot…is that make sense?...weather also can be the reason for tenet lembap kan?...dlm lembap2 pon leh bukk jugak…lpas laa nak bukk Myspace tu…skali kuar dlm base Spain…deyy!!!!!!!!!!!mana laa aku paham oiiii….hish…malas da nak lyn…so aku lyn Ugly Betty ke…although x siap lg donlod tu…aku bantai jer tgk..sekat2 pon x sakit hati cam lyn tenet bodo neh


neh laa yg keluar bila aku bukk mozilla..unable to connect...cukup membarakan aku


Myspace yg kuar lam base Spain, sepertinya aku neh org Latin gitu...awww

as usual…if im bored in the office..just sitting and thinking…thinking..thinking….ohhhhhhhhhhh…interview…hermmm…actually im not thinking much about that interview but its in Langkawi!!!!!!!!!!!!meaning I can buy CHOCOLATE!!!ngeeeeeeeee …heaven…I can angkut ‘my fav white choc’…(off course laa..free tax kan…I’ll bring my largest handbag I have)…..but sadly to inform that I just cant buy one for Mulya since she’s in KL…lagi pon lmbt lg dier blk kg…poor my sister….huhuuhuhuhuhuh…nevermind laaaa….mcm x leh g lagi jer…but..x feel la kan…haihhhh…..im praying the interview will run smoothly….last interview aku kat Penang couple month ago(hotel apa tah)…tepi pantai sederet ngan Gurney Plaza….heavan kan dkt ngan shopping complex…ooohhhh…no no..last one is with Dell…tp x dpt pon…hermmmmm

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog