Tuesday 13 May 2008

Tayar Story

Skip the job today…sakit kepala gila2 punye…then tidoq smpi petang….jam 4 aku g kedai tayar…buat APA? Tukaq taya laaa….apek kedai tu siap kasik nasihat berguna seyhhh… “lu arrr…kalo bawak keta hooo…kena tau suma2 pasai keta…kalo x nnt…tayar mulutop susah woooo”…hhihiihihi….wahai Incik Apek tayar…tayar keta aku tu dah ‘mulutop ler tu yg aku terhegeh2 kat kedai hang neh….apo daaa…aku tuko tayar 2nd hand jaaa…fulus tadek arrr…gawat sgt neh tu yg kena tukaq gak tuh…seken pon seken laaa…janji aku leh pulangkn smula tayar keta Toktam tu…tayar tu ‘mulutup’ time nak p mengundi ari tuh(vote day yg sungguh challenging)…punya laa lama dahh…baru tergedik2 nak ganti…hihihiiihih….yg pasti problem aku adalah FULUS….gaji kerani cabok neh nak buat soping grand2 pon x lpas….jgn mimpi ler nak sapot ori suma kat keta seken hand aku tu….huhuuhuhuh

tayar keta aku yg dah ditukaq..tp rim dia..mak aihhh


apek tayar mulutop....malooo-maloo plak...berpaling tadah sungguh

No comments:

Click Here to Visit Top 100 Malaysian Blog